Інтернет-магазин QAP здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:
- Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.
Товари неналежної якості
- Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
- До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).
Товари належної якості
- До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
- збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
- відсутність слідів використання і забруднень;
- збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
- збереження заводського маркування;
- цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;
Адресса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості
Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Європейська, 124а. 36000
Хто оплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?
- При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару, протягом 3-х робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи
За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?
- Товар був у вживанні і має слідів використання;
- Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
- Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
- Минуло 14 днів від дня покупки.