Інтернет-магазин QAP здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.

Товари неналежної якості 

  • Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
  • До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адресса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості 

Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Європейська, 124а. 36000

Хто оплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

 

 Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 3-х робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи

За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?

  1. Товар був у вживанні і  має слідів використання;
  2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  4. Минуло 14 днів від дня покупки.